План роботи практичного
психолога з талановитими, здібними та обдарованими учнями в Миколаївському вищому професійному училищі ехнологій та дизайну
на 2012-2013 навчальний рік
Модернізація системи пошуку і вивчення особистості обдарованих учнів:
1. Проведення діагностування з метою виявлення здібних, талановитих та обдарованих учнів.
Вересень-жовтень
2. Проведення індивідуальних консультацій для викладачів та майстрів виробничого навчання з питання
вивчення особистостей здібних, талановитих та обдарованих учнів.
Вересень-жовтень
3. Вивчення інтересів, запитів, потреб талановитої молоді.
Протягом року
4. Здійснення корекції психолого-педагогічних карток обдарованих учнів, доповнення картотеки обдарованих, здібних та талановитих учнів.
Вересень-жовтень
5. Здійснення корекції інформаційного банку даних
«Обдарованість» та «Здібні і талановиті».
Жовтень
6. Здійснення профілактики розумових, емоційних та інших
перевантажень здібних, обдарованих та талановитих учнів.
Протягом року
7. Провести індивідуальні заняття,
консультації з методики роботи зі здібними, талановитими та обдарованими дітьми
для викладачів та майстрів в/н.
Листопад
8. Психологічний супровід
обдарованих дітей при участі у конкурсах різних рівнів, семінарах, конференціях,
що проводяться згідно з планом МВПУТД, за рекомендацією Міністерства освіти і
науки, молоді та спорту України, Управління освіти і науки Миколаївської
облдержадміністрації та
Навчально–методичного центру професійно – технічної освіти в
Миколаївській області.
Протягом
року
9. Проводити психологічні тренінги для формування психолого-фізіологічної
стійкості, профілактики стресів, розумових , емоційних та інших перевантажень
обдарованих дітей
Грудень-червень
10. Розробка
рекомендацій для педагогів,
особливості роботи з обдарованими,
талановитими та здібними дітьми.
Січень
|