Приветствую Вас Гость | RSS
Пятница
10.05.2024, 03:43
Сайт практического психолога НВПУТД Рожко Анны
Главная Материалы для работы Регистрация Вход
Меню сайта

Категории раздела
Конкпекты занятий
Планы

НВПУТД

Часы

Главная » Статьи » Етика профессиональной деятельности » Конкпекты занятий

Правила ввічливості для перукаря

Правила ввічливості для перукаря

1. Вітайте з посмішкою всіх людей.
2. Вітайтеся першими.
З. Ніколи не змушуйте Вас чекати.
4. Проявляйте радість при зустрічі.
5. Поцікавтеся «Як справи?» Або «Чи добре?»
6. Якщо ці питання адресовані Вам, то спочатку подякуйте співрозмовнику за виявлену увагу, відповівши: «Спасибі, все добре».
7. Будь-яке звернення до людини починайте зі слова «вибачте» або фрази: «Вибачте, чи можу я ...».
8. Якщо Ви знаєте, як звуть Вашого співрозмовника, звертайтеся до нього завжди на ім'я.
9. Звертайтеся до людини так, як він Вам представився, не переінакшувати його ім'я.
10. Якщо до Вас звертаються стоячи, то, якщо Ви сидите, обов'язково встаньте.
11. Якщо до Вас звертаються сидячи, а Ви стоїте, то присядьте навпроти або поряд зі співрозмовником, або злегка нахиліться до нього.
12. Будьте ввічливі: якщо Вам потрібно відлучитися, то повідомте співрозмовника, через який час Ви повернетеся до нього.
13. Дякуйте за спілкування з Вами в кінці бесіди: «З Вами було приємно спілкуватися» або: «З Вами було приємно провести час» і т.д.
14. Якщо Ви подаєте небудь предмет, супроводжуйте цей жест ввічливими словами «Будь ласка», «прошу Вас».
15. Поступайтеся дорогу, нахилом голови або жестом, пропонуючи людині пройти вперед, супроводжуючи цей жест уваги словами ввічливості.
16. Проявляйте гостинність: для тих, хто прийшов до вас вперше поясніть, де Ваше робоче місце, а також місце, де можна відпочити, супроводжуючи розповідями і цікавими історіями про Ваш салон краси.
17. Проявляйте дружелюбність і готовність допомогти в будь-яких ситуаціях.
18. Виконуйте свої обіцянки.
19. Будьте уважними до бажань і пропозицій клієнтів.
20. Оточуйте клієнтів турботою, створюючи комфортну обстановку для них.
21. Будьте однаково люб'язні і привітні з усіма присутніми та клієнтами.
22. Якщо Ви спілкуєтеся з кимось, і в цей час до Вас

звертається хтось ще, вибачитеся перед своїм співрозмовником, перш ніж приділити увагу іншому.
23. Постарайтеся зробити спілкування з Вами максимально приємним і теплим.
24. Проводжайте всіх, з ким Ви працювали, подякувавши за візит і за особливу увагу до Вас.

25. Пам'ятайте, що правила ввічливості ніхто і ніколи не відміняв!
Категория: Конкпекты занятий | Добавил: Anna (11.03.2013)
Просмотров: 676 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Календарь дат
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Афоризмы

Релакс

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Copyright MyCorp © 2024