Приветствую Вас Гость | RSS
Среда
08.05.2024, 02:58
Сайт практического психолога НВПУТД Рожко Анны
Главная Рекомендации психолога Регистрация Вход
Меню сайта

НВПУТД

Часы

Главная » Доска объявлений » Рекомендации для педагогов » Рекомендации для педагогов

Рекомендації для майстрів в/н
Информация | 04.02.2014, 13:58

Рекомендації для майстрів в/н та закріплених за групою, спрямовані на згуртування учнівського коллективу

1. Створити в групі єдину систему традицій і цінностей.
Для цього можна запропонувати учням відповісти на запитання анкети:

  • Якою, на твою думку має бути дружня група?
  • Як зробити так, щоб група стала дружньою?
  • Які традиції є у нашій групі?
  • Назви твої «можна» і «не можна» у групі.
  • Які заходи в групі, на твою думку, повинні стати традиційними?

2. Запровадити традицію зворотного зв'язку.
3. В кінці кожного семестру і в кінці року учні пишуть записки, де можуть поставити питання, написати щось наболіле, про що не можуть сказати вголос. На основі цього педагог планує виховну роботу.
4. Створити «скриньку побажань».
5. Проводити якомога більше традиційних позакласних заходів.
6. Традиція бути всією групою завжди поряд з тим, у кого в житті настали важкі дні.
7. Традиція походів та екскурсій на природу, по пам'ятних місцях своєї вітчизни, своєї країни.
8. Особливу роботу слід вести з «відторгнутими» учнями:
                                                                                                Спробувати залучити їх до спільної діяльності групи, Знайти для них доручення, де вони розкривали б свої найкращі здібності, Частіше хвалити і заохочувати їх у присутності групи, але робити це за конкретно виконану ними дію чи доручення.


Психологічна підтримка групи


К. Роджерс, представник гуманістичної психології, вважає. Що майстер в/н зможе створити в групі атмосферу психологічної підтримки, якщо буде керуватися такими принципами:

1. З самого початку і на протязі всього навчального процесу майстер повинен демонструвати учням свою повну до них довіру.
2. Він має допомагати учням у формуванні і уточненні цілей і задач, що стоять як перед групами, так і перед кожним учнем окремо.
3. Майстер в/н має завжди виходити з того, що в учнів є внутрішня мотивація до навчання.
4. Він повинен бути для учнів джерелом різноманітного досвіду, до якого завжди можна звернутися по допомогу, коли виникають труднощі у рішенні тієї чи іншої задачі.
5. Важливо, щоб у такій ролі майстер в/н виступав для кожного учня.
6. Майстер в/н, закріплений за групою має розвивати в собі здібності відчувати емоційний настрій іншої людини і приймати його.
7. Майстер в/н повинен бути активним учасником групової взаємодії.
8. Закріплений за групою повинен відверто виявляти в групі свої почуття.
9. Майстер в/н має наближатися до досягнення емпатії, яка дозволяє зрозуміти почуття і хвилювання кожного учня.
10. Педагогічному працівнику потрібно добре знати самого себе. 

 

 

Добавил: Anna | Контактное лицо: Анна E W | Телефон: ф
Просмотров: 528 | Размещено до: 31.12.2015 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Календарь дат
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Афоризмы

Релакс

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Copyright MyCorp © 2024